صبح بخیر
زندگی ظرفی است که باید خوب پُرش کرد بدون اینکه لحظهای را از دست بدهیم. حتی اگر وقتی پُرش میکنیم بشکند،
و اگر بشکند....؟!!
فرقی نمیکند، صحنهای را طی کردهای، فقط کمی تندتر.
مدت زمانی که تو برای این طی کردن صرف میکنی مهم نیست، مهم شکلِ طی کردن تو است. مهم این است که آن را "خوب" طی کنی.
👤 اوریانا فالاچی
اِم
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵
6:21
درحال بارگذاری..